9 feb 2013

Intussen is het alweer februari ! Ik ben heel veel aan het breien en ook een aantal kledingstukken aan het uithalen. Tot nu toe ben ik sinds half 2010 19 kilo afgevallen dus een boel truien en vesten zijn me veel te groot geworden. Ik houd niet van verspilling dus haal ik de kledingstukken uit om nieuwe te breien.
Zelfs de Mermaid heb ik uitgehaald !! Die ga ik dus over een tijdje gewoon nog een keer breien en dan minstens 1 maat kleiner, maar wellicht wel 2.
Wel heerlijk hoor om zoveel gewicht kwijt te zijn. Ik hoef er niet veel aan te doen trouwens. Het begon in 2010 "vanzelf" doordat ik veel pijn had aan mijn onderrug. Veel pijn betekende blijkbaar voor mijn lichaam dat er veel energie voor de pijnplekken nodig was en ik raakte ongeveer 1 kilo per week kwijt. Netjes, vond ik zelf en nu zit ik op ongeveer een halve kilo per 4 weken. Ik vind het zelf eigenlijk onderhand wel genoeg, maar tot nu toe gaat het geleidelijk op deze manier en ik zie wel hoe het verder gaat.




Nog niet veel foto's van al mijn gebreide werk van de afgelopen maanden, ik hoop dat binnenkort een beetje bij te werken ! Op mijn breizolder liggen 3 kledingstukken nog te wachten tot ik een keer tijd heb gemaakt om de bijbehorende mouwen te breien. 
Ik heb nu 2 ochtendkranten wijken en moet ergens op de dag wel even terug naar bed en dat breekt mijn dagen toch wel zodat ik niet zo snel meer naar zolder ga. Beneden in mijn heerlijke stoel ben ik bezig met sokken (weer 1 paar tegelijk), 1 tas voor mezelf om te gebruiken op de trouwdag van mijn zoon en 1 shawl/shoulderette voor zijn aanstaande. Ze trouwen half mei en het kan práchtig weer zijn, maar natuurlijk ook nog wat fris, dus ze moet zelf op de dag maar beslissen of ze het gaat dragen of niet.
Hopelijk is het niet nodig en wordt het een zonnige en behaaglijk warme dag !!
Jammer genoeg is mijn rondbreinaald kapot en ik wacht nu al bijna 2 weken op mijn bestelde naalden.
Ze zullen wel komen hoor, maar ik had wel graag dat ze snel kwamen, want alle dagen dat ik nu niet verder kan met mijn tas lopen op natuurlijk.

Oké, dat was het wel zo'n beetje. Kijk ook eens in mijn kleine winkeltje www.breistudioplucky.nl . Hier heb ik nog niet veel artikelen, maar misschien wilt u iets aanschaffen of kent u iemand die belangstelling heeft ?

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten